بیان دیدگاه

دوست دارند نامزد نهایی اصولگرایان

ارتباطی که اگر چه در دولت دهم به مرور به سمت انتقادهای علنی رفت، اما به دلیل مصالح اداره کشور شدتش افزایش نیافت تا دوران دولت دهم به پایان برسد.

پر بودن رسانه ها از اخبار بازگشت احمدی نژاد و اظهار نظر چهره های سیاسی برای «بازگشت به قدرت» و مصاحبه های گاه وبی گاه حلقه اطرافیان احمدی نژاد  بهترین مستمسک برای رقبای سیاسی است تا اصولگرایان را مرتبط با احمدی نژاد بدانند و به افکار عمومی هشدار دهند که بازگشت احمدی نژاد معنایش بازگشتن تنش به مدیریت کشور است.

تاکتیک دو جناح

انکار  اصولگرا بودن  احمدی نژاد, تاکتیکی است که اصولگریان به دنبالش هستند.به عبارت دیگر آنها ادامه حضور در قدرت را می خواهند،اما بدون احمدی نژاد.

تاکتیک اصلاح طلبان اما گره زدن اصولگرایی و احمدی نژاد با یکدیگر است تا از این طریق افکار عمومی را در نهایت به« نه به اصولگرایی» برسانند و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم را از آن خود کنند.

اصلاح طلبان در واقع با بزرگ نمایی نقش احمدی نژاد، هدف مشخصی را دنبال می کنند. اگر او برای انتخابات به صحنه بیاید، با چسباندن او به اصولگرایان به تخریب همزمان رئیس دولت دهم و جریان اصولگرا می پردازند و با توجه به ظرفیت بالای تخریب پذیری او، به هدف خود در تخریب اصولگرایان می رسند و اگر احمدی نژاد به میدان نیاید، توانسته اند رقیبی بالقوه را از میدان به در کنند.

لازم است قبل از اقدام به ایجاد وب سایت و یا شبکه اینترنتی و مجازی به بخشهایی که باید در این گونه تجارت وجود داشته باشد توجه نمایید. در اینجا سعی شده است بخشهای مختلفی که کسب و کار اینترنتی باید داشته باشد را در بخش آموزش بازاریابی معرفی کنیم.

امروزه با رقابتی تر شدن بازارها مفاهیم مدیریت بازاریابی و تبلیغات سهم بیشتری در کسب کارها پیدا کرده اند. اما آیا بازاریابی و تبلیغات با یکدیگر متفاوت هستند یا مکمل و یا یکسان ؟مشاور بازاریابی و مشاور تبلیغات چه برتری نسبت به یکدیگر دارند و اینکه چه زمانی سراغ مشاور بازاریابی می رویم و چه زمانی سراغ مشاور تبلیغات می رویم. ابتدا گستره بازاریابی و تبلیغات و ارتباط این دو را با یکدیگر بررسی کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *