بیان دیدگاه

برنامه کمک می کند تا جوان بزرگسالان با اوتیسم پیدا کردن شغل



برنامه کمک می کند تا نوجوانان مبتلا به اوتیسم پیدا کردن شغل

News Picture: Program Helps Young Adults With Autism Find Jobs توسط Amy نورتون
گزارش HealthDay

پنج شنبه, مه 11, 2017 (HealthDay News)–هنگامی که کودکان مبتلا به اوتیسم فارغ التحصیل دبیرستان, آنها ممکن است نیاز به خدمات بالغ برای کمک به پیدا کردن کار یا زندگی خود را به. و پدر و مادر ممکن است نیاز به کمک به دست در مرور سیستم جدید و گیج کننده محققان می گویند.

در یک مطالعه کوچک، محققان در بر داشت که نوجوانان مبتلا به اوتیسم بهتر زمانی که پدر و مادر خود دریافت کمک در شناخت سیستم خدمات بالغ fared.

بزرگسالان جوان دو بار به کار می شدند و یا در برخی از نوع تحصیل در مقابل همسالان خود خانواده ها که در waitlist برای برنامه بودند.

در دنیای واقعی اغلب با توجه به جولی تیلور، محقق سرب در مطالعه دشوار برای پدر و مادر به شکل سیستم خدمات برای نوجوانان مبتلا به اوتیسم، در دسترس است.

، در بخش چون این خدمات موظف هستند می خواهم که مبتنی بر مدرسه خدمات برای کودکان.

“بنابراین آنها تمایل به توان دچار كمبود منابع مالي”، تیلور، استادیار گروه اطفال و خاص آموزش و پرورش در دانشگاه واندربیلت در نشویل، Tenn.

بسته به جایی که خانواده زندگی می کنند، گفت: برخی از سرویس به سادگی ممکن است موجود. “و هنگامی که آنها در دسترس,” تیلور گفت: “آنها فقط خیلی پیچیده ای است. آنها در حال اجرا از طریق آژانس های مختلف، و هیچ مکان مرکزی برای خانواده ها برای رفتن وجود دارد.”

بنابراین قرار دادن با هم یک برنامه طراحی شده برای کمک به تیلور و همکاران او. بیش از 12 هفته آمده پدر و مادر به جلسات هفتگی است که راهنمای آنها را از طریق “و مهره” موجود در سیستم خدمات بالغ می چیست و چگونه به آنها اعمال می شود.

این نیز ارائه می دهد مشاوره در مورد چگونه به بهترین “برای کودک خود را مدافع”، تیلور گفت:.

در مطالعه مقدماتی تیم او 41 خانواده یا شروع برنامه و یا رفتن در waitlist تقسيم. همه پدر و مادر تا به حال کودک مبتلا به اوتیسم است که یا هنوز در دبیرستان و یا فارغ التحصیل شده در دو سال گذشته; یک سوم این افراد جوان نیز ناتوانی فکری بود.

شش ماه بعد از برنامه به پایان رسید، آن را به داشتن تاثیر نظر می رسید. تقریبا نیمی از بچه ها از آن خانواده ها کار می کردند و یا در تحصیلات عالیه در مقابل 21 درصد از همسالان خود در گروه waitlist مطالعه در بر داشت.

و از کسانی که دبیرستان فارغ التحصیل شده بود 86 درصد بودند یا کار یا ادامه تحصيل. که در مقایسه با 30 درصد از گروه waitlist یافته ها نشان داد.

تیلور به یافته های چهارشنبه در نشست بین المللی تحقیقات اوتیسم در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد. تا زمانی که آنها تاریخ به انتشار در مجله نظیر بررسی یافته های ارائه شده در جلسات به طور کلی به عنوان اولیه مشاهده شده است.

دیوید Kearon مدیر خدمات بزرگسالان برای گروه مدافع صحبت می کند اوتیسم است.

Kearon

گفت: خدمات موجود برای خانواده ها ممکن است شامل آموزش های حرفه ای با هدف کمک به پیدا کردن شغل جوانان; با یافتن مسکن مناسب کمک; و راهنمایی در آموزش عالی، در میان چیزهای دیگر.

“اما دسترسی به ایالت به ایالت متفاوت است” گفت: Kearon که درگیر در مطالعه جدید بود. “و این خدمات بسیار دچار كمبود منابع مالي است.”

لیست انتظار برای آنها می تواند سال طولانی–حتی یک دهه یا بیشتر حتی زمانی که وی اشاره کرد، در دسترس، هستند.

همانطور که می ایستد، Kearon گفت: اکثر افراد مبتلا به اوتیسم بیکار یا “underemployed”–در کار است که تا سطح مهارت واقعی هستند. مشکل با ارتباط، او اشاره کرد اوتیسم “آنها هنوز حتی گذشته مصاحبه برای کار به دلیل ممکن است.”

مدارس نقش مهمی در آماده سازی کودکان و نوجوانان معلول برای “گذار” به بلوغ، با توجه به Kearon است. او گفت: همه چیز از جمله مهارت های آمادگی شغلی و مهارت های “زندگی مستقل” می باید بخشی از طرح آموزش و پرورش خود را.

اما هنگامی که افراد جوان از سیستم مدرسه، خانواده ها می شود سمت چپ تعجب چه باید بکنید. “خدمات بزرگسالان سیستم کاملا جدید و پیچیده آنها را به شکل” Kearon گفت:.

او پیشنهاد پدر و مادر شروع به آماده شدن برای زندگی بعد از مدرسه خود فرزند زود.

جایی که آنها می تواند با پرسش های خود را?

با توجه به تیلور، آنها را با فرزند خود مدرسه و گروه های محلی مدافع آغاز کند.

همانطور که برای برنامه های توسعه خود تیم آنها امیدوار به مطالعه اثرات خود را در گروه های بزرگتر از خانواده ها – و به دنبال راه هایی برای “افزایش مقیاس آن.” تیلور اشاره کرد، برای ایجاد درس مبتنی بر وب، آن را قابل دسترس بیشتر, ممکن است.

او و Kearon هر دو یک نقطه بیشتر تاکید کرد: بچه ها نیاز به “رهبران” در این فرایند.

“که آیا فرزندتان را خود- یا خودش در آینده?” گفت Kearon. “رویاهای خود و اهداف چیست؟ در نهایت، نیاز بچه ها برای یادگیری حامی برای خود، به حدی است که آنها می توانند–و نه تنها تکیه بر پدر و مادر.”

MedicalNews
کپی رایت © HealthDay 2017. کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.

منابع: جولی L. تیلور دکترا، استادیار گروه اطفال و آموزش خاص، مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت نشویل، Tenn.؛ دیوید Kearon مدیر خدمات بزرگسالان، اوتیسم صحبت می کند، در شهر نیویورک; 10 ماه مه 2017 ارائه نشست بین المللی تحقیقات اوتیسم سان فرانسیسکو


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *